Case:

ORIOLASHOP

PRINTTIKATALOGIT JA KONSEPTIUUDISTUS

Oriolashop.fi on verkkokauppa terveydenhoidon ammattilaisille. Oriola julkaisee kahden kuukauden välein printtikatalogin, jossa esitellään Oriolashop.fi-verkkokaupan tarjoustuotteita kosmetiikasta terveydenhoitotuotteisiin. Oriolan kanssa työt tehtiin asiakkaan tiloissa ja asiakkaan työmenetelmien mukaisesti. Projektien edetessä hioimme prosessia virtaviivaisemmaksi ja kustannustehokkaammaksi.

KIIREAPUA YLLÄTTÄVÄSSÄ RESURSSIVAJEESSA

Oriolan kanssa yhteistyö aloitettiin kiireisen ja keskeneräiseksi jääneen lehtimäisen katalogitaiton viimeistelyllä. Järjestelimme kalenterimme uudestaan ja lähetimme graafikon istumaan Oriolan tiloihin asiakkaan markkinointiosaston ohjattavaksi.

JATKUVALLA YHTEISTYÖLLÄ SELKEÄMMÄKSI

Ensimmäisen numeron valmistuttua jatkoimme Oriolan kanssa yhteistyötä samalla hyväksi havaitulla mallilla. Toisen numeron kohdalla pääsimme kehittämään taittoa alusta asti yksinkertaisempaan ja selkeämpään muotoon.

KONSEPTIMUUTOKSELLA UUTEEN SUUNTAAN

Uudistuksessa ilmettä raikastettiin ja ulkoasua tuotiin lähemmäs kosmetiikkakatalogeista tuttua tyyliä. Uudella tavalla toteutetussa katalogissa tuotteet nousevat paremmin esille. Samalla katalogin konsepti vaihtui myyntiorientoituneeksi Oriolashop.fi:n tarjouslehdeksi.

 

ASIAKAS: Oriola Oy

TARVE: Osaavaa apua kiireiseen printtiprojektiin

PALVELUMME: Graafinen suunnittelu, copywriting