Case:
ORIOLASHOP

PRINTTIKATALOGIT JA KONSEPTIUUDISTUS
Oriolashop.fi on verkkokauppa terveydenhoidon ammattilaisille. Oriola julkaisee kahden kuukauden välein printtikatalogin, jossa esitellään Oriolashop.fi-verkkokaupan tarjoustuotteita kosmetiikasta terveydenhoitotuotteisiin. Oriolan kanssa työt tehtiin asiakkaan tiloissa ja asiakkaan työmenetelmien mukaisesti. Projektien edetessä hioimme prosessia virtaviivaisemmaksi ja kustannustehokkaammaksi.
KIIREAPUA YLLÄTTÄVÄSSÄ RESURSSIVAJEESSA
Oriolan kanssa yhteistyö aloitettiin kiireisen ja keskeneräiseksi jääneen lehtimäisen katalogitaiton viimeistelyllä. Järjestelimme kalenterimme uudestaan ja lähetimme graafikon istumaan Oriolan tiloihin asiakkaan markkinointiosaston ohjattavaksi.
JATKUVALLA YHTEISTYÖLLÄ SELKEÄMMÄKSI
Ensimmäisen numeron valmistuttua jatkoimme Oriolan kanssa yhteistyötä samalla hyväksi havaitulla mallilla. Toisen numeron kohdalla pääsimme kehittämään taittoa alusta asti yksinkertaisempaan ja selkeämpään muotoon.
KONSEPTIMUUTOKSELLA UUTEEN SUUNTAAN
Uudistuksessa ilmettä raikastettiin ja ulkoasua tuotiin lähemmäs kosmetiikkakatalogeista tuttua tyyliä. Uudella tavalla toteutetussa katalogissa tuotteet nousevat paremmin esille. Samalla katalogin konsepti vaihtui myyntiorientoituneeksi Oriolashop.fi:n tarjouslehdeksi.
ASIAKAS: Oriola Oy
TARVE: Osaavaa apua kiireiseen printtiprojektiin
PALVELUMME: Graafinen suunnittelu, copywriting


